Mira Ghana, dag 4

30 augustus 2013 - Accra, Ghana

We MOGEN (ja we zijn er blij om) weer naar CAS. Vandaag mogen wij lekker actief zijn daar als begeleiders. Natuurlijk zijn de guys weer aan het sporten, maar ook Jaleesa, Tiffany, Kate zijn actief aan het sporten. Cherelva is te vinden tussen de Ghanese kleding en stoffen en scoort meteen een leuke Afrikaanse  rok. Ook worden er actief filmpjes en foto’s voor en met de kinderen gemaakt.  Natuurlijk konden we het niet laten om wat kleren en speelgoed mee te nemen voor deze leuke kinderen.  Aan het eind van de dag is het feest bij CAS. Dansen op alle azonto, antenna en al qaeda  liedjes tot we niet meer kunnen. Cherelva, Jaleesa en Tiffany doen een spontaan ontstane choreo  met alle meiden. Geladen met mooie ringen, Ghanese spelletjes en heel veel leuke herinneringen aan CAS. Van alle spullen die wij gekocht hadden ging de opbrengst naar CAS.

Na het zien van de arme, maar toch super gezellige kant van Accra vertrekken we naar de luxe Accra Mall. Hier worden ook merken als Apple en Puma verkocht.  Ook hier eten we ALWEER Ghanees junkfood, pizza.  Deze avond genieten we ook van het dakterras van ons hotel en hebben we een laaange nacht.